Zamknij

PKN Orlen zapowiada rozwój usług "Orlen Paczka"; w kampanii promocyjnej Robert Kubica

10:48, 21.11.2021 PAP
Skomentuj PAP PAP

Jak poinformował we wtorek koncern, cała sieć "Orlen Paczka" obejmuje aktualnie ok. 1100 stacji paliwowych tej spółki, ponad 1000 kiosków RUCH-u, prawie 4000 punktów partnerskich oraz ok. 300 automatów paczkowych, które są dostępne przez całą dobę. W ramach usługi działa też specjalna aplikacja mobilna, która umożliwia śledzenie paczek oraz zdalne otwieranie skrytek.

PKN Orlen do 2022 r. rozbuduje sieć swoich automatów paczkowych do ok. 2000 z ok. 300 obecnie. Rozwijane przez koncern usługi "Orlen Paczka" prezentuje w kampanii promocyjnej Robert Kubica z Orlen Team - przekazał PKN Orlen we wtorek.

Członkini zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej Patrycja Klarecka przypomniała, że usługa "Orlen Paczka" wystartowała pod koniec września. Podkreśliła przy tym, iż koncern konsekwentnie inwestuje w rozwój tego projektu i w kolejnych latach planuje dalszą, intensywną rozbudowę sieci punktów odbioru.

"Do końca 2022 r. będzie można skorzystać z ok. 2000 automatów paczkowych na terenie całego kraju oraz punktów partnerskich" - zapowiedziała Klarecka, cytowana we wtorkowej informacji prasowej PKN Orlen. Zaznaczyła jednocześnie, że "Orlen Paczka" to ważny projekt wpisujący się w plan rozwoju działalności detalicznej koncernu.

PKN Orlen zwrócił uwagę, iż zgodnie z przyjętą strategią do 2030 r. zainwestuje w segment detalu ok. 11 mld zł, co przełoży się na wzrost EBITDA do ok. 5 mld zł rocznie. Koncern przyznał zarazem, że "planuje kolejne inwestycje w operatora logistycznego usługi +Orlen Paczka+, czyli firmę RUCH w celu podniesienia jakości oraz rozwoju samej usługi".

Jak ogłosił we wtorek PKN Orlen, w najnowszej kampanii promocyjnej "Orlen Paczka" nową usługę prezentuje Robert Kubica, kierowca wyścigowy i rajdowy Orlen Team. Kampania przygotowana przez agencję Heart&Brain, a obejmująca m.in. materiały promocyjne w internecie, mediach społecznościowych i prasie, a także spoty radiowe, potrwa do 23 grudnia. (PAP)

mb/ mk/

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

alienalien

2 0

Fajnie, ze bedzie wiecej takich punktów, ja czesto zamawiam paczki, i wysylam tak samo czesto, nieraz w okresie swiatecznym bym problem ze paczkomaty przepelnione, wydluzone dostawy, teraz dzieki orlenowi moze problem sie rozwiąze 19:17, 21.11.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

didididi

1 0

dobrze , dobrze. teraz sklepów internetowych jest całe mnóstwo, wiecej osob zamawia wiec wieksza ilosc takich punktów nie zaszkodzi, a wrecz przeciwnie 16:01, 22.11.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%