Ale znamy pierwsze, konkretne zamierzenia dla wszystkich placówek.
Tesco poinformowało klientów, że zamyka program lojalnościowy Clubcard. Klienci posiadający kartę lojalnościową będą mogli korzystać z programu do końca czerwca:
„Nadszedł czas, by pożegnać się z programem Clubcard. Dziękujemy za lata współpracy i zaufanie, którym nas obdarzono. Jeszcze do końca czerwca można czerpać korzyści z udziału w programie Clubcard” –informuje sieć Tesco.
Brytyjska sieć Tesco została zakupiona przez duńskie Netto. Właśnie rozpoczęła się restrukturyzacja i integracja obu jednostek biznesowych, a także uruchomienie procesu rebrandingu placówek. Zgodnie z umową z brytyjczykami, Netto powinno wymienić szyld na własny w ciągu maksymalnie 18 miesięcy. Modernizacja pojedynczego sklepu zajmie od 6 do 18 tygodni - w zależności od tego, w jakim stanie znajduje się dany obiekt, jaka jest jego powierzchnia i jaki jest stopień skomplikowania koniecznych zmian - informuje portal handlowy.
Każdy klient, który do dnia 18 kwietnia br. zgromadzi na koncie Clubcard co najmniej 300 punktów, otrzyma pocztą lub w formie elektronicznej wyciąg zawierający zestawienie punktów zgromadzonych na koncie Clubcard, a także nagrody wynikające z ilości zgromadzonych punktów. Punkty w przedziale 1-149 przepadają.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz