To efekt rosnącej tzw. świadomości kunsumenckiej. A ta stale rośnie i jej efektem jest wiedza, by w naszych codziennych zakupach unikać jajek pochodzących z chowu klatkowego, czyli tych oznaczonych cyfrą „3″.
W chowie klatkowym kury nie mogą mieć zapewnionej odpowiedniej jakości życia, zdrowia i możliwości realizowania wielu niezbędnych zachowań.
Troska o dobrostan zwierząt jest trendem widocznym wśród sieci handlowych na całym świecie. Firmy te wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentów – według badań Biostatu przeprowadzonych w lutym 2020 roku aż 82% badanych uważa, że hodowla kur w klatkach nie zapewnia im odpowiednich warunków do życia. Co więcej, ponad połowa respondentów (54,5%) jest zdania, że producenci żywności, restauracje (również hotelowe) oraz sieci handlowe powinny zrezygnować z używania jaj z chowu klatkowego.
Jak wynika z danych jakonetoznosza.pl w Pułtusku z tego typu jaj zrezygnowały: Lidl, Biedronka, Gama, Tesco, Żabka, Topaz, Intermarche, Stokrotka, Delikatesy Centrum, Dino a nawet stacja paliw BP.
czas18:30, 29.06.2021
0 0
To nie będzie w ogóle jaj czy tylko nadruk się zmieni???? 18:30, 29.06.2021
Klient10:06, 30.06.2021
0 0
W maju zajrzałem do TESCO, bo przeczytałem, że sklepy zmieniają właściciela. Wszystkie ceny nagle wzrosły o jakieś 20%. Wczoraj zajrzałem ponownie i teraz jest wyprzedaż - ceny obniżone średnio o 15%. To jest klasyczna metoda na naiwnych - napisać, że jest promocja lub obniżka i owieczki oczyszczają półki. Przed wojną to był klasyk na Nalewkach w Warszawie, a teraz wszędzie. 10:06, 30.06.2021