Zamknij

Urząd Miejski apeluje o czujność!

13:05, 02.02.2023 UM Aktualizacja: 11:50, 03.02.2023
Skomentuj  Pexels z Pixabay Pexels z Pixabay

W gminie Pułtusk rozpoczyna się akcja dostarczania mieszkańcom decyzji podatkowych.

W mieście zajmą się tym wytypowani urzędnicy, na wsiach – sołtysi.

Wyczulamy naszych podatników na wszelkie próby oszustwa. Na żądanie podatnika doręczyciele – pracownicy Urzędu Miejskiego w Pułtusku zobowiązani są do przedstawienia identyfikatora służbowego, ponadto nie pobierają żadnych kwot pieniężnych, mają jedynie dostarczyć decyzję podatkową – informuje UM.

INFORMACJA O DORĘCZANIU DECYZJI PODATKOWYCH NA ROK 2023

Urząd Miejski w Pułtusku informuje, że od 03 lutego 2023 r. do 28 lutego 2023 r. rozpoczyna się akcja roznoszenia decyzji podatkowych w sprawie podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, łącznego zobowiązania pieniężnego na rok 2023 na terenie miasta Pułtuska.

Natomiast na terenie gminy Pułtusk decyzje podatkowe będą roznoszone przez sołtysów danej wsi.

Zgodnie z art. 144 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Ordynacja podatkowa organ podatkowy doręcza pisma: - za pokwitowaniem, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe, pracowników urzędu obsługującego ten organ (czyli Pracowników Urzędu Miejskiego w Pułtusku), funkcjonariuszy celnych lub upoważnionych pracowników innego organu podatkowego lub przez organy lub osoby uprawnione na podstawie odrębnych przepisów.

W dni powszednie doręczanie korespondencji przez urzędnika odbywać się będzie po godzinach jego pracy.

Przy okazji wyczulamy naszych podatników na wszelkie próby oszustwa. Na żądanie podatnika doręczyciele – pracownicy Urzędu Miejskiego w Pułtusku zobowiązani są do przedstawienia identyfikatora służbowego, ponadto nie pobierają żadnych kwot pieniężnych, mają jedynie dostarczyć decyzję podatkową.

Osoby odbierające decyzje proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru i najlepiej przygotować własny długopis, celem złożenia podpisu.

W przypadku Państwa pytań lub wątpliwości prosimy konsultować się z pracownikami Referatu Podatków i Opłat Lokalnych Urzędu Miejskiego w Pułtusku – nr tel. 23 306 72 06 pok. Nr 6 (wymiar podatku), 23 306 72 07 pok. Nr 7 (kierownik Referatu)

Urzędnik może zostawić przesyłkę u sąsiada, jeśli ten przedłoży pisemne upoważnienie adresata przesyłki, pozwalające sąsiadowi na odbiór decyzji podatkowej.

Zachęcamy wszystkich Podatników do korzystania z bankowości elektronicznej i przypominamy, że zapłacić podatek można:

- dokonując zapłaty na indywidualne konto wskazane w decyzjach podatkowych,

- w punkcie kasowym Monetia zlokalizowanym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pułtusku, w godzinach od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.

 

(UM)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%