Zamknij

Jakie breloki reklamowe są najczęściej wybierane przez klientów?

11:33, 08.02.2023 Art. sponsorowany Aktualizacja: 11:34, 08.02.2023
Skomentuj

Większość firm inwestujących w gadżety promocyjne chce, żeby były możliwie najbliżej klienta, stały się narzędziem dnia codziennego. Im większa użyteczność upominku, tym większe prawdopodobieństwo na rozprzestrzenienie idei przedsiębiorstwa na zewnątrz, co przekłada się na potencjał sprzedażowy. Jak w takiej strategii sprawdzają się breloki reklamowe i po jakie breloki klienci sięgają najczęściej? To bardzo interesujące zagadnienie dla marekterów poszukujących możliwie najlepszych technik przyciągnięcia grupy docelowej, także przez gadżety reklamowe.

 

W jaki sposób podchodzić prawidłowo do selekcji breloków reklamowych?

Breloki reklamowe o niewielkim kształcie, a do tego posiadające praktyczny wymiar sprawdzają się zdecydowanie najlepiej w promocji i w specyficznej zachęcie grupy docelowej. Zwykła zawieszka nie robi już na nikim wrażenia i jeżeli nie posiada artystycznego, a zatem droższego formatu zostanie z dużym prawdopodobieństwem zwyczajnie pominięta. Breloki reklamowe stosuje się przy kluczach, na plecakach, torbach, torebkach, więc to w pewnym sensie warunkuje użyteczność i dostępność przekazu marketingowego. Breloki reklamowe połączone z latarką lub laserem do szybkiego oznaczania to przydatny upominek podczas organizowania mniejszych i większych podróży. Wśród pracowników technicznych sprawdzą się breloki miarki, a nawet dyski zewnętrzne umożliwiające komfortowe przenoszenie danych w sposób właściwie niewidoczny. Panie natomiast lubią breloki umożliwiające wstawienie zdjęcia, z mocną ramką lub gadżety artystyczne, designerskie potrafiące w pewnym stopniu wpłynąć na styl. A zatem przed wyborem konkretnego rozwiązania każda marka powinna skupić się na szczegółowej analizie potrzeb grupy docelowej. Bez tego nie ma mowy o skutecznym budowaniu kampanii marketingowej.

Gdzie umieścić logo?

Breloki reklamowe wyłącznie z logo sprawdzają się najlepiej na konferencjach tematycznych, ale najlepiej powiązać je jeszcze z długopisami i innymi drobnymi prezentami. Gadżety to interesujący wymiar kolekcjonerski, chociaż naturalnie niszowy. Brelok wyglądem może nawiązywać bezpośrednio do marki. Kształt domu dla agenta nieruchomości to tylko jeden z ciekawszych przykładów. Natomiast z perspektywy dealera samochodowego przydadzą się breloki modelowanie na mini samochód. Na rynku spotyka się nawet breloki pływające idealne na basen, dla uprawiających sport. Tworzenie skutecznej kampanii marketingowej wymaga naturalnie rozpoznania potrzeb grupy docelowej, ale marki powinny wykazać się też kreatywnością oraz testowaniem nowości z rynku gadżetów promocyjnych. Nietypowe pomysły okazują się często strzałem w dziesiątkę, przyciągają uwagę i stają się omawiane w mediach społecznościowych przez samych konsumentów.

Dlaczego warto zainwestować w gadżety marketingowe?

Jeżeli rozdajesz gadżety marketingowe pamiętaj, żeby w każdym przypadku postarać się o kontakt do klienta, chociażby numer telefonu lub adres e-mail. Dzięki temu osiągniesz realną konwersję i nieco lepiej podejdziesz do analizy efektywności całej kampanii.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%