Zamknij

Tu obejrzysz wstępne projekty przebiegu pułtuskiej linii kolejowej

17:01, 21.06.2021 J.K Aktualizacja: 12:31, 22.06.2021
Skomentuj

Zapowiadane, i już dwukrotnie przekładane konsultacje w sprawie przebiegu nowej linii kolejowej przez Pułtusk, dziś się nie odbędą. Mają zacząć się jutro.

Biuro Projektów „Metroprojekt” Sp. z o.o. skorygowało z przyczyn technicznych termin rozpoczęcia 3-dniowych wstępnych konsultacji społeczne w sprawie projektu linii kolejowej Zegrze – Przasnysz.  Poniżej zamieszczamy linki do spotkań w ramach konsultacji społecznych już po korekcie:

Wtorek, 22 czerwca 2021, godzina 18:00

Wstępne konsultacje społeczne dla kolei Zegrze – Przasnysz: https://global.gotomeeting.com/join/994913477Kod dostępu: 994-913-477Dla osób korzystających z platformy GoToMeeting po raz pierwszy: https://global.gotomeeting.com/install/994913477

2. Środa, 23 czerwca 2021, godzina 18:00

Wstępne konsultacje społeczne dla kolei Zegrze – Przasnysz: https://global.gotomeeting.com/join/653415725Kod dostępu: 653-415-725Dla osób korzystających z platformy GoToMeeting po raz pierwszy: https://global.gotomeeting.com/install/653415725

3. Poniedziałek, 28 czerwca 2021, godzina 18:00

Wstępne konsultacje społeczne dla kolei Zegrze – Przasnyszhttps://global.gotomeeting.com/join/978306701Kod dostępu: 978-306-701Dla osób korzystających z platformy GoToMeeting po raz pierwszy: https://global.gotomeeting.com/install/978306701

Tu zobaczysz dokładne 3 warianty przebiegu linii kolejowej w powiecie pułtuskim

Wariant 1

Wariant 2

Wariant 3

Warianty obejścia Pułtuska:

W1

W2

W3

(J.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(8)

montermonter

7 2

Dla nas sytuacja jest klarowna tj najlepszy wariant 1. Z tym, że nieco wyprostowany do wybranego wariantu 1 obwodnicy w ciągu DK61. Wariant 1 przez projektantów uwzględniał wariant 2 obwodnicy, który został odrzucony. Tory zdecydowanie powinny prowadzić wzdłuż obwodnicy po zachodniej stronie. Chyba, że ma ktoś lepszy pomysł.? 18:20, 21.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

BbsBbs

2 5

Wydaje mi się że wariant 3 byłby najlepszy . Pociagi mogłyby się ścigać z samochodami . Wzdłuż trasy 61 . Z krawaciarzami jadącymi na mazury 19:20, 21.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pistolet_prezesapistolet_prezesa

13 6

Wariant nr 1 wydaje się bez sensu - stacja w szczerym polu, zupełnie oddalona od siedzib ludzkich. Stacja powinna być w zasięgu max. 15 min. spaceru od centrum miasta. 23:48, 21.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Maszynista amatorMaszynista amator

12 3

To obwodnice są po to żeby były poza miastem, ale kolej jest chyba po to, żeby była w mieście (a przynajmniej jak najbliżej) i umożliwiała komunikację mieszkańcom. Zaczną odsuwać i odsuwać, to okaże się, że najbliższa czynna stacja kolejowa jest w Nasielsku (żeby nie powiedzieć, że we Wrocławiu :)) 07:46, 22.06.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

montermonter

1 0

Obejrzałem mapy wszystkich 3ech wariantów na https://earth.google.com/ Najrozsądniej wypada 2, fioletowy. Jasne, że kolej ma być dostępna. 20:34, 23.06.2021


AaaAaa

4 7

Wariant 3...najlepiej ludzi wysiedlić z nowych domów albo zbudować im kolej pod nosem ?‍♀️?‍♀️?‍♀️Bo po się wynosili na obrzeża miasta??wariant 3 -głupota krzywdząca wielu ludzi 13:34, 22.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AaabbAaabb

5 9

Trzeci wariant bardzo zły pomysł. Blisko szkoły co stanowi niebezpieczeństwo dla dzieci oraz dużą ludzi straci domy tylko po to aby powstała kolej 18:29, 23.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NemoNemo

8 4

Tylko wariant 3 i stacja Centrum, a nie Jeżewo, Lipniki czy inny Moszyn;)
Od niedoszłej, zrujnowanej stacji na końcu Wiśniowej w tunelu (będziemy mieli kawałek metra:), stacja na koszarach (tam już jest klimat jak na dworcach PKP:), a dworzec w tym budynku koszarowym kupionym przez byłego Burmistrza, stojącym wzdłuż Tysiąclecia. 14:16, 25.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%