Przygotować plakat lub nakręcić film z przykładami bezpiecznego zachowania na terenach kolejowych - to zadanie dla uczniów klas I-VI, którzy zechcą wystartować w konkursie „Akcja Bezpieczeństwo”. Konkurs realizowany przez Urząd Transportu Kolejowego współfinansowany jest z unijnych środków Programu Infrastruktura i Środowisko.
Każda zgłoszona praca i materiał wideo muszą zawierać widoczną postać nosorożca Rogatka, bohatera Kampanii Kolejowe ABC II oraz logo projektu.
Klasowe drużyny liczące od 5 do 30 osób mają czas na zgłoszenia do 5 kwietnia 2023 r. By to zrobić należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie akcjabezpieczenstwo.pl
Nagrodą w kategorii FILM jest sprzęt multimedialny o wartości 15 tys. zł (np. kamera, aparat, ekran multimedialny) oraz włączenie pracy do wideomappingu 3D wyświetlonego podczas wydarzenia edukacyjno-informacyjnego Kampanii Kolejowe ABC II.
W kategorii PLAKAT wygrać można sprzęt edukacyjny lub sportowy o wartości 15 tys. zł (np. mini miasteczko kolejowe lub wyposażenie sali gimnastycznej) oraz wyeksponowanie pracy podczas wydarzenia edukacyjno-informacyjnego Kampanii Kolejowe ABC II.
Wyróżnione zespoły w obu kategoriach otrzymają: 5 tys. zł dla szkoły na zakup sprzętu sportowego lub materiałów edukacyjnych związanych z bezpieczeństwem kolejowym lub drogowym.
Kampania Kolejowe ABC II realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to druga edycja ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej, propagującej zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Głównym bohaterem projektu jest nosorożec Rogatek, który promuje bezpieczeństwo m.in. na billboardach, w radiu czy w telewizji.
Informacje na temat Kampanii Kolejowe ABC II za sprawą samych spotów w telewizji zostały wyświetlone ponad 1,4 miliarda razy i dotarły łącznie do ponad 33,6 miliona osób. W radiu treści o bezpieczeństwie na terenach kolejowych usłyszało ponad 6 milionów słuchaczy, a spoty w internecie, na platformach VOD i YouTube zostały wyświetlone ponad 74 miliony razy.
Zajęcia takie w 2022 r. odbyły się w 213 placówkach, co łącznie stanowi około 13 tysięcy minut interaktywnej nauki przez zabawę. W lekcjach wzięło już udział prawie 6,5 tysiąca dzieci! Kampania Kolejowe ABC II była obecna w szkołach również poprzez platformę LIBRUS. Treści zostały wyświetlone tam przez rodziców i nauczycieli ponad 25 milionów razy.
Dzięki wsparciu Funduszy Europejskich realizowanych jest szereg podobnych akcji, wydarzeń i kampanii medialnych dla dzieci w całej Polsce
Ponad 2000 osób zagrożonych zwolnieniami
Jeszcze pkp informatyka przechowalnia konfitur grzybowych
ultra
17:26, 2025-06-06
Tak zmieni się opieka kardiologiczna. Sprawdź, co zyska
Farmazony dla tepogloych lemingów Gdzie się podziały pieniądze Polaków?!
Złoty Rydwan
01:16, 2025-06-06
Obwodnica rośnie, a lokalne firmy kwitną
Budowa spowonila i nie wiadomo czy kiedykolwiek się zakończy
Złoty Rydwan
01:06, 2025-06-06
Obwodnica rośnie, a lokalne firmy kwitną
A to kolega się teraz obudził? Radni i władze chcieli obwodnicy jak najdalej od miasta co dałoby jeszcze gorsze efekty. Wtedy mało kto protestował. No ale jak wypowiadają się ludzie co mają małe pojęcie to taki jest efekt. Miasto Pułtusk nie potrzebowało obwodnicy tylko dwóch pasów do serocka. Obwodnica pułtuska jest w interesie makowa i ostrołęki. Życzę w kolejnych wyborach głosowania na nauczycieli wf lub kelnerów.
Do Bartek
22:56, 2025-06-05
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz