Zamknij

Pułtusk szuka nowego urzędnika!

12:48, 22.01.2025 Aktualizacja: 12:50, 22.01.2025
Skomentuj Obraz congerdesign z Pixabay; Urząd Miejski w Pułtusku ogłasza nabór na stanowisko starszego referenta Obraz congerdesign z Pixabay; Urząd Miejski w Pułtusku ogłasza nabór na stanowisko starszego referenta

Jeśli szukasz stabilnej pracy w administracji publicznej, ta oferta może być dla Ciebie! Urząd Miejski w Pułtusku ogłasza nabór na wolne stanowisko starszego referenta ds. mieszkaniowych w Zespole ds. Gospodarki Mieszkaniowej.

Wymagania i zakres obowiązków

Aby aplikować, należy posiadać wykształcenie wyższe, obywatelstwo polskie oraz pełną zdolność do czynności prawnych. Dodatkowym atutem będzie znajomość prawa dotyczącego gospodarki mieszkaniowej oraz doświadczenie w podobnej pracy.

Do głównych zadań starszego referenta należeć będzie m.in. prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieszkaniowym zasobem gminy, przygotowywanie projektów uchwał, współpraca z mieszkańcami oraz nadzór nad działalnością zarządców nieruchomości.

Warunki pracy

Stanowisko oferuje pełny etat w siedzibie urzędu przy ul. Rynek 13 w Pułtusku, z możliwością pracy w terenie.

Nie przegap tej szansy na rozwój zawodowy w administracji publicznej! Szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów i procesu aplikacji znajdziesz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pułtusk. Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres urzędu.

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%