Aby aplikować, należy posiadać wykształcenie wyższe, obywatelstwo polskie oraz pełną zdolność do czynności prawnych. Dodatkowym atutem będzie znajomość prawa dotyczącego gospodarki mieszkaniowej oraz doświadczenie w podobnej pracy.
Do głównych zadań starszego referenta należeć będzie m.in. prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieszkaniowym zasobem gminy, przygotowywanie projektów uchwał, współpraca z mieszkańcami oraz nadzór nad działalnością zarządców nieruchomości.
Stanowisko oferuje pełny etat w siedzibie urzędu przy ul. Rynek 13 w Pułtusku, z możliwością pracy w terenie.
Nie przegap tej szansy na rozwój zawodowy w administracji publicznej! Szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów i procesu aplikacji znajdziesz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pułtusk. Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres urzędu.
Peeselowiec20:47, 23.01.2025
Wygrany zapewne już jest, ciekawe kto to będ,ie...;)
Wybory prezydenckie: znak X przy jednym nazwisku
Własny długopis i świeczka do zamazania okienek przy innych kandydatach aby nikt nie dostawił krzyżyka i unieważnił glos
Złoty Rydwan
02:54, 2025-05-17
Płocochowo otwiera niezwykłe muzeum
manuj
Bode
18:43, 2025-05-16
🚨 Oszuści podszywają się pod NFOŚiGW
Ja i tak widząc kogoś z teczka najpierw wypuszczam psy,a jeśli będą się upierać to zamknę bramę i poczekam na dzielnicowego,bo kreci się masa różnych dziwnych ludzi i każdy by chciał odrazu dane,a może dostać co najwyżej polecenie opuszczenia mojego podwórka.Juz kiedyś miałem takich wizytatorów o śniadej karnacji,mówiących z dziwnym akcentem.
Piotrek
17:30, 2025-05-16
Akcja SENT w powiecie pułtuskim
Zasada jest prosta nic nie masz za uszami to ci nic nie zrobią
Zbychu
16:28, 2025-05-16