Prace nie będą prowadzone na wcześniej wyremontowanym dwukilometrowym odcinku między ulicami Lazurową i Księcia Janusza. Żeby zminimalizować utrudnienia, drogowcy będą pracować w godz. 20.00-7.00.
W nocy z poniedziałku na wtorek rozpoczyna się remont nawierzchni na S8 między węzłami Konotopa a Prymasa Tysiąclecia - poinformowała rzeczniczka warszawskiej GDDKiA Małgorzata Tarnowska. Kierowcy muszą się liczyć z utrudnieniami.
Kierowcy będą mieli wtedy do dyspozycji dwa pasy ruchu. Roboty w pierwszej kolejności będą prowadzone na jezdni w kierunku Białegostoku, a po ich zakończeniu na jezdni przeciwnej, w stronę Poznania.
Prace rozpoczną się za węzłem Warszawa Zachód (S8/DK92), a skończą się w ostatnim tygodniu lipca przed skrzyżowaniem z al. Prymasa Tysiąclecia.
Najpierw zamknięte zostaną pasy: awaryjny, lewy i część środkowego.
Roboty w pierwszej kolejności będą prowadzone na jezdni w kierunku Białegostoku, a po ich zakończeniu na jezdni przeciwnej, w stronę Poznania.
- Po zakończeniu tych prac ruch zostanie przełożony, a wykonawca będzie realizował je na drugiej połowie jezdni. Harmonogram działań wskażemy po zakończeniu pierwszego etapu. Termin realizacji jest uzależniony od warunków atmosferycznych - zaznaczyła Tarnowska.
Remont miał zacząć się na początku lipca, jednak prognozowane opady deszczu spowodowały przesunięcie terminu.
Kierowcy drogą ekspresową S8 między węzłami Konotopa i Prymasa Tysiąclecia pojechali w styczniu 2011 r. Obecnie to jeden z najbardziej obciążonych ruchem odcinków w kraju, średnio w ciągu doby przejeżdża nim od 105 do 125 tys. pojazdów, w tym 12-13 tys. ciężarówek. (PAP)
mas/ joz/
Jesienią mogą rozpocząć się konsultacje kolejowe
Czy może mnie ktoś oświecić ... jak kolej może przeciąć obwodnicę w dwóch punktach stawiając stację bliżej miasta? Tunelem? Wiaduktem? Teleportacją?
Kolejarz
12:07, 2025-07-16
Jesienią mogą rozpocząć się konsultacje kolejowe
Póki co projektowanie do 2029 roku ! Nikt nie mówił o finansowaniu tej linii ! Najistotniejsze przy projektowaniu są dwa kluczowe aspekty: 1. Linia kolejowa a więc i stacja Pułtusk jak najbliżej zwartej zabudowy ponieważ ma być dostępna. Tego, mam nadzieję,nie trzeba wyjaśniać i co oznacza wyrzucenie kolei za obwodnicę. 2. O tym już mniej się mówi a mianowicie przyszłość i rozwój tej linii. Połączenie z linią kolejową nr 35 w okolicach Chorzel. Umożliwi to połączenia do Ostrołęki, Olsztyna i dalej na północ.
Texas
11:36, 2025-07-16
Jesienią mogą rozpocząć się konsultacje kolejowe
Rydwan - nie pomagasz to nie przeszkadzaj!
Kolejarz
11:09, 2025-07-16
Koniec z darmowymi workami na śmieci
Może niech się spółka zajmie częstszym odbieraniem śmieci (plastik, papier) a nie robieniem dróg i chodników. A jak się nie opłaca to znajdzie się ktoś komu się będzie.
srEKO
08:13, 2025-07-16
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz