Ale nie od razu – w pierwszej kolejności dotyczyć będą sklepów wielkopowierzchniowych w dużych miastach.
W naszym mieście mamy dwa markety sieci Pepco Group:
Grupa zamierza w bieżącym roku wprowadzić w swoich placówkach ciekawe zmiany.
Dealz wprowadzi zmiany obejmują między innymi nowy branding, nawigację i komunikację w sklepach, a także nowe linie produktowe.
Sklep zyska więc nowe logo
oraz przejrzystą komunikację cenową, oznakowanie kategorii oraz wdrożenie nowych technologii tzw. komunikacji oferty - digital signage. A to nic innego jak wyświetlacze elektroniczne, które prezentują informacje, reklamy i inne wiadomości przydatne dla klientów. W ramach zmian zostanie także zmodernizowane sklepowe zaplecze, a w najbliższej przyszłości zostaną wdrożone kasy samoobsługowe.
Z kolei market przy Jana Pawła II zyska kasy samoobsługowe. Ta inwestycja ma zwiększyć automatycznie ilość punktów kasowych a w efekcie zapewnić usprawnienie obsługi klientów.
[ZT]13602[/ZT]
8 1
To nie są „ pultuskie markety” pultuskie to mogą być typowo polskie sklepy, czy rodzinne sklepy.
4 0
Polemizowałbym, że interaktywne reklamy są przydatne dla klientów. One są przydatne przede wszystkim dla sprzedawców. Mają przyciągać uwagę klienta skuteczniej, a jednocześnie rozpraszać od planowanych zakupów. No chyba że ktoś wchodzi do marketu aby kupować to co mu reklama sugeruje