ProfiAuto to największa w Polsce sieć niezależnych sklepów i hurtowni motoryzacyjnych, która „stawia na nową strategię, spójność i jednolitą komunikację”.
2024 rok rozpoczął się od nowego rozdania w ProfiAuto. Wśród wielu nowości i akcji skierowanych stricte do warsztatów samochodowych, wyłoniono również trzy grupy działające w ramach sieci.
O przydziale do konkretnego segmentu decydowały przede wszystkim kryteria handlowe, a w dalszej kolejności uwzględniano kwestie marketingowe. Było to również swoiste wyróżnienie za zaufanie i partnerskie relacje, które towarzyszą od początku współpracy.
W efekcie sieć wytypowała 38. liderów grupy, którzy otrzymali tytuły Ambasadorów ProfiAuto.
Podobnie jak w dyplomacji, ich rola będzie skupiała się m.in. na reprezentowaniu marki na zewnątrz, budowaniu pozytywnego wizerunku sieci czy realizowaniu wspólnych działań biznesowych.
Rola ambasadora dla Pułtuska to nie tylko wyróżnienie w postaci pakietu wielu dodatkowych świadczeń biznesowo-marketingowych, ale również wielka odpowiedzialność oraz mobilizacja do rozwoju i wspólnego działania – podkreśla ProfiAuto.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz