Zamknij

Praca w kulturze z urzędową pensją? Nowy nabór w Pułtusku

09:19, 30.01.2025 Aktualizacja: 09:20, 30.01.2025
Skomentuj  YasDO z Pixabay YasDO z Pixabay

Miłośnicy kultury i organizacji wydarzeń mają teraz wyjątkową okazję – Urząd Miejski w Pułtusku ogłosił nabór na stanowisko specjalisty ds. kultury w Wydziale Promocji, Kultury i Sportu. To świetna szansa dla osób z pasją do działań artystycznych i animacji społecznej.

Kogo szuka urząd?

Kandydaci powinni posiadać wykształcenie wyższe, obywatelstwo polskie oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią. Mile widziane jest także roczne doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość regulacji prawnych związanych z działalnością kulturalną.

Co będzie należało do obowiązków?

Nowy pracownik zajmie się organizacją wydarzeń kulturalnych w Pułtusku, współpracą z lokalnymi instytucjami oraz promocją działań artystycznych. Do jego zadań będzie należało również pozyskiwanie funduszy na projekty kulturalne oraz zarządzanie budżetem wydziału.

Warunki zatrudnienia

Proponowana forma zatrudnienia to umowa o pracę na pełen etat, zgodnie z taryfikatorem dla pracowników samorządowych.

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane powinny dostarczyć:

✔️ CV,

✔️ List motywacyjny,

✔️ Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje,

✔️ Oświadczenie o niekaralności,

✔️ Zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Dokumenty można składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Pułtusku lub wysłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Pułtusku, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk.

🗓 Termin składania aplikacji upływa wkrótce! Nie przegap okazji, aby stać się częścią zespołu odpowiedzialnego za kulturę w naszym mieście!

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%