Zamknij
POLECAMY

Z kranu leciał brud! Mieszkaniec Pułtuska pokazał, co pił!

09:58, 03.01.2025 Aktualizacja: 10:02, 03.01.2025
Skomentuj

Kilka dni temu mieszkańcy ul. Kościuszki w Pułtusku stanęli w obliczu poważnego problemu – z ich kranów zaczęła płynąć woda o przerażającym wyglądzie.

Jak poinformował jeden z mieszkańców w mediach społecznościowych, woda miała brązowawy kolor, co wzbudziło niepokój o jej jakość i bezpieczeństwo. Co więcej, w domu znajdował się filtr, który mimo regularnej wymiany nie był w stanie poprawić sytuacji.

„Filtr wymieniany 28.12.24 r., a mimo to woda wyglądała fatalnie. Nie wiem, czy sanepid kontroluje jej stan” – napisał mieszkaniec, dołączając zdjęcia ukazujące niepokojący kolor płynu.

Powód problemu

Przypomnijmy, że wcześniej podobne sytuacje były tłumaczone przez Pułtuskie Wodociągi i Kanalizację (PWiK) jako wynik prac naprawczych sieci wodociągowej. Takie działania techniczne mogą powodować czasowe zabarwienie wody na żółtawy kolor, co jest efektem odrywania osadów w rurach podczas ich przepłukiwania.

„Podczas tych prac woda musi być czasowo odcinana, a po ponownym uruchomieniu dostaw może wystąpić chwilowe zabarwienie wody. Jest to przewidywany efekt techniczny” – informowało wcześniej PWiK w komunikatach.

Szybka reakcja wodociągów

Tym razem PWiK Pułtusk zareagowało na zgłoszenie mieszkańca w ekspresowym tempie. Autor wpisu na Facebooku poinformował, że po zgłoszeniu problemu ekipa wodociągowa przyjechała na miejsce i przepłukała przyłącze. Dzięki temu woda znów stała się czysta i zdatna do użytku.

„Dziękujemy za szybką interwencję!” – dodał mieszkaniec.

Satysfakcja mieszkańców

Mieszkańcy ul. Kościuszki wyrażają wdzięczność za skuteczną reakcję PWiK. Tego rodzaju działanie to przykład profesjonalizmu i zaangażowania w rozwiązywanie problemów lokalnej społeczności. Czy podobne sytuacje zdarzą się w przyszłości? Czas pokaże, ale jedno jest pewne – szybkie i skuteczne reakcje budują zaufanie mieszkańców do lokalnych instytucji.

Pułtuskie Wodociągi i Kanalizacja dowiodły, że potrafią działać szybko i skutecznie w obliczu problemów zgłaszanych przez mieszkańców. Dzięki ich interwencji jakość wody na ul. Kościuszki wróciła do normy, a mieszkańcy mogą odetchnąć z ulgą.

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(3)

Tak nawiasem...Tak nawiasem...

4 0

SanEpid to fikcja. W Polsce jest ponad milion urzędników i jedyne kompetencje jakie mają, to jak wymigać się od "pracy", od podejmowania decyzji i egzekwowania przepisów. Natomiast obywatel jest prześladowany za każde uchybienie lub pomyłkę. Chętnych do administracji państwowej i samorządowej jest mnóstwo, bo to dobre posady, ale niestety trzeba mieć znajomości, albo atrakcyjne ciało (bez względu na płeć).

10:22, 03.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jojo

1 0

Filtrów wymieniłem jak za 5 lat w zaledwie 11 miesięcy. moja przydomowa stacja oczyszczania wody padła w grudniu. Dziękuję PWiK za wygenerowanie około 10000 zł nadmiarowych kosztów skurvysyńs,ie kurvvvy

11:12, 03.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Złoty Rydwan Złoty Rydwan

2 1

A czy wodociągi wymieniły na własny koszt filtry u tego człowieka?
Czy należy się odszkodowanie?

11:22, 03.01.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%