Aby aplikować, należy posiadać wykształcenie wyższe, obywatelstwo polskie oraz pełną zdolność do czynności prawnych. Dodatkowym atutem będzie znajomość prawa dotyczącego gospodarki mieszkaniowej oraz doświadczenie w podobnej pracy.
Do głównych zadań starszego referenta należeć będzie m.in. prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieszkaniowym zasobem gminy, przygotowywanie projektów uchwał, współpraca z mieszkańcami oraz nadzór nad działalnością zarządców nieruchomości.
Stanowisko oferuje pełny etat w siedzibie urzędu przy ul. Rynek 13 w Pułtusku, z możliwością pracy w terenie.
Nie przegap tej szansy na rozwój zawodowy w administracji publicznej! Szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów i procesu aplikacji znajdziesz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pułtusk. Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres urzędu.
2 0
Wygrany zapewne już jest, ciekawe kto to będ,ie...;)
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu wpu24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz