Aby aplikować, należy posiadać wykształcenie wyższe, obywatelstwo polskie oraz pełną zdolność do czynności prawnych. Dodatkowym atutem będzie znajomość prawa dotyczącego gospodarki mieszkaniowej oraz doświadczenie w podobnej pracy.
Do głównych zadań starszego referenta należeć będzie m.in. prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieszkaniowym zasobem gminy, przygotowywanie projektów uchwał, współpraca z mieszkańcami oraz nadzór nad działalnością zarządców nieruchomości.
Stanowisko oferuje pełny etat w siedzibie urzędu przy ul. Rynek 13 w Pułtusku, z możliwością pracy w terenie.
Nie przegap tej szansy na rozwój zawodowy w administracji publicznej! Szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów i procesu aplikacji znajdziesz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pułtusk. Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres urzędu.
Peeselowiec20:47, 23.01.2025
Wygrany zapewne już jest, ciekawe kto to będ,ie...;)
Koniec beztroskiego wypoczynku na balkonie?
Kolejny sposób na ściąganie kasy!
czas
20:48, 2025-05-31
1,8 km nowej ścieżki i 80 słupów LED!
Super ! Brakować będzie oświetlenia chociaż na włączeniach w DW618 lub częściowego oświetlenia jezdni.
Texas
15:58, 2025-05-31
1,8 km nowej ścieżki i 80 słupów LED!
W końcu...
Adam
20:56, 2025-05-30
1,8 km nowej ścieżki i 80 słupów LED!
Toć to bedzie chyba ta droga pod samiućkim lasem hej😊
Zbychu
19:55, 2025-05-30