Od kilku tygodni sieć sklepów Pepco umożliwia swoim klientom zakupy internetowe i odbiór paczek w sieci Orlen Paczka.
Najbardziej widocznym elementem ma stać się nowe logo.Koniec z logiem w odcieniach niebieskiego, żółtego, czerwonego i białego. Pepco stawia teraz na odcienie fioletu i niebieskiego oraz nowocześniejszą formę grafiki z wyraźnie widocznym nowym elementem - serduszkiem.
Wszystkie sklepy sieci czeka w najbliższych miesiącach tzw. całościowy rebranding (ustawienie towarów, lepsze wykorzystanie powierzchni sklepów, więcej półek itp.), a także lepsza ekspozycja niskich cen, te mają pojawić się w kolorze czerwonym.
Cola09:40, 12.11.2021
Czyli jakby PEPSI ??.
Nieklient10:10, 12.11.2021
Na czym polega nowoczesność tego nowego symbolu?
I kto kupuje takie badziewie jakie jest w tych sklepach?
Chińskie, brzydkie, śmierdzące plastikiem produkty jednorazowego użytku (?), które szybko lądują w odpadach zmiesznych... I po co nam to?
Grdv09:23, 14.11.2021
Co za info. Wow
Ponad 2000 osób zagrożonych zwolnieniami
Jeszcze pkp informatyka przechowalnia konfitur grzybowych
ultra
17:26, 2025-06-06
Tak zmieni się opieka kardiologiczna. Sprawdź, co zyska
Farmazony dla tepogloych lemingów Gdzie się podziały pieniądze Polaków?!
Złoty Rydwan
01:16, 2025-06-06
Obwodnica rośnie, a lokalne firmy kwitną
Budowa spowonila i nie wiadomo czy kiedykolwiek się zakończy
Złoty Rydwan
01:06, 2025-06-06
Obwodnica rośnie, a lokalne firmy kwitną
A to kolega się teraz obudził? Radni i władze chcieli obwodnicy jak najdalej od miasta co dałoby jeszcze gorsze efekty. Wtedy mało kto protestował. No ale jak wypowiadają się ludzie co mają małe pojęcie to taki jest efekt. Miasto Pułtusk nie potrzebowało obwodnicy tylko dwóch pasów do serocka. Obwodnica pułtuska jest w interesie makowa i ostrołęki. Życzę w kolejnych wyborach głosowania na nauczycieli wf lub kelnerów.
Do Bartek
22:56, 2025-06-05