Zamknij
POLECAMY

Taka przyszłość czeka pułtuskie Tesco

12:18, 02.07.2021 Aktualizacja: 12:18, 02.07.2021
Skomentuj

Wiadomo już co stanie się z marketem Tesco przy ul. Mickiewicza.

Brytyjska sieć Tesco została zakupiona przez duńską sieć Netto. Ale nie wszystkie sklepy zostały przeznaczone do konwersji na nowy, skandynawski format. Przez wiele tygodni Netto informowało o zmianach w wielu miastach Polski, brakowało jednak komunikatu dotyczącego naszego miasta.

Dziś już jednak wiadomo: w lipcu pułtuskie Tesco zostanie zamknięte. Ale tylko na czas remontu i "przebrandowania" na nową markę. To oznacza, że po miesiącu powinniśmy już mieć możliwość zakupu w sieci Netto.

Pierwsze sklepy Netto w miejsce Tesco ruszyły pod koniec maja, a zaledwie miesiąc później suma sklepów Netto funkcjonujących w miejscu dawnych Tesco wynosi już 24.

Z rynku nie znikną także dotychczasowe markety Tesco (jako Netto) w sąsiednich miastach: Wyszkowie i Nasielsku.

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w formacie Netto 3.0, który stał się już flagowym modelem duńskiej sieci sklepów. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach.

W swoim wystroju sklepy Netto 3.0 nawiązują do stylu skandynawskiego, który posłużył za ich inspirację. Przejawia się on w praktycznym i minimalistycznym charakterze widocznym nie tylko w wyposażeniu, ale także w kolorystyce sklepów. Szerokie alejki, ciekawe lampy zapewniające neutralne oświetlenie, czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Źródło: portalspozywczy.pl
(J.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

KlientKlient

0 0

Najzabawniejszy moment w życiu sklepu Tesco to jest całkowita wyprzedaż. W maju podnieśli wszystkie ceny średnio o 20%. Byłem i sprawdzałem. Pod koniec czerwca ogłosili wyprzedaż i obniżyli ceny średnio o 10%. Głowa do interesu pracuje, jak na Nalewkach we Warszawie przed wojną.

16:56, 02.07.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QbikQbik

0 0

Po prostu oszustwo dźwignią biznesu.

09:00, 03.07.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%