Brytyjska sieć Tesco została zakupiona przez duńską sieć Netto. Ale nie wszystkie sklepy zostały przeznaczone do konwersji na nowy, skandynawski format. Przez wiele tygodni Netto informowało o zmianach w wielu miastach Polski, brakowało jednak komunikatu dotyczącego naszego miasta.
Dziś już jednak wiadomo: w lipcu pułtuskie Tesco zostanie zamknięte. Ale tylko na czas remontu i "przebrandowania" na nową markę. To oznacza, że po miesiącu powinniśmy już mieć możliwość zakupu w sieci Netto.
Pierwsze sklepy Netto w miejsce Tesco ruszyły pod koniec maja, a zaledwie miesiąc później suma sklepów Netto funkcjonujących w miejscu dawnych Tesco wynosi już 24.
Z rynku nie znikną także dotychczasowe markety Tesco (jako Netto) w sąsiednich miastach: Wyszkowie i Nasielsku.
Nowo otwierane sklepy funkcjonują w formacie Netto 3.0, który stał się już flagowym modelem duńskiej sieci sklepów. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach.
W swoim wystroju sklepy Netto 3.0 nawiązują do stylu skandynawskiego, który posłużył za ich inspirację. Przejawia się on w praktycznym i minimalistycznym charakterze widocznym nie tylko w wyposażeniu, ale także w kolorystyce sklepów. Szerokie alejki, ciekawe lampy zapewniające neutralne oświetlenie, czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.
0 0
Najzabawniejszy moment w życiu sklepu Tesco to jest całkowita wyprzedaż. W maju podnieśli wszystkie ceny średnio o 20%. Byłem i sprawdzałem. Pod koniec czerwca ogłosili wyprzedaż i obniżyli ceny średnio o 10%. Głowa do interesu pracuje, jak na Nalewkach we Warszawie przed wojną.
0 0
Po prostu oszustwo dźwignią biznesu.