Zamknij

Produkcja filmów reklamowych – na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniej agencji wideo?

16.03, 27.11.2022 . Aktualizacja: 16.04, 27.11.2022
Skomentuj

Marzysz o wysokiej jakości reklamie wideo, która zaprezentuje wszystkie najlepsze cechy Twojej firmy lub określonego produktu? Czas przejść do działania! Wybierz odpowiednią agencję, która zajmie się przygotowaniem filmu reklamowego od A do Z. Jak przebiega taka produkcja i w jaki sposób wybrać podmiot, który zrealizuje dla Ciebie kompleksowe wideo? Podpowiadamy!

Produkcja filmów reklamowych to dość skomplikowany i czasochłonny proces. Zanim przejdziesz do wyboru agencji realizującej Twoje wideo, dowiedz się czym powinien charakteryzować się wysokiej jakości materiał, umożliwiający skuteczną promocję określonego podmiotu.

Czym powinien charakteryzować się odpowiedni film reklamowy?

Przede wszystkim film reklamowy musi być pomysłowy. To kluczowa kwestia. Jego zadaniem jest zwrócenie na siebie uwagi potencjalnych odbiorców i zachęcenie ich do odpowiedniej reakcji – np. zrobienia zakupów w danym sklepie. Zamawiając film reklamowy pamiętaj, aby skupić się właśnie na pomyśle i scenariuszu, a później na jego realizacji.

Druga kwestia to jakość. Oczywiście, produkcja filmów reklamowych dla Twojej firmy może opierać się o styl vintage, jednak nadal ma on być stworzony tak, aby bez problemu można było emitować go np. w serwisach streamingowych czy wideo (m.in. YouTube) oraz w telewizji. Wskazane jest posiadanie materiału w 4K.

Zwróć uwagę także na dialogi, dobór postaci, charakteryzację czy ogólny koncept. To wszystko przekłada się później na Twój ostateczny sukces!

Dlaczego wideo reklamowe powinna stworzyć wyspecjalizowana agencja?

Jak już zaznaczyliśmy, produkcja filmów reklamowych jest dość trudna. Wymaga przede wszystkim doświadczenia, bazy lokalowej oraz sprzętu. Konieczne są wysokiej jakości kamery, prawidłowe oświetlenie, kontakty do aktorów, scenarzystów oraz wydajne komputery umożliwiające rendering materiału.

Tylko dobra agencja posiada takie zaplecze i należy z niego skorzystać. Za film reklamowy nie zapłacisz tyle, co za pełne wyposażenie swojego biura w urządzenia do nagrywania reklamówek. Zdecydowanie warto oddać realizację profesjonalistom, a samemu skupić się na tym, co najlepiej umiesz robić.

Jaka agencja wideo powinna wzbudzić Twoje zaufanie?

Jeżeli wybierasz agencję, która ma stworzyć dla Ciebie wideo reklamowe, skup się na kilku istotnych kwestiach. Przede wszystkim zwróć uwagę na dotychczasowe realizacje. Poproś o opinie i referencje i wymagaj pokazania wykonanych już projektów. W ten sposób możesz sprawdzić, czy agencja rzeczywiście sprawdzi się w stworzeniu reklamy, którą chcesz zrealizować.

Postaraj się również o uzyskanie wstępnej koncepcji i pomysłów na reklamę. Jeżeli agencja od razu wycenia wstępną pracę, to nie ma sensu wchodzić we współpracę. Zarys powinien być darmowy, a dopiero jego faza realizacyjna wiąże się z kosztami. Możesz poprosić też o opis sprzętu jakim zrealizowane będą Twoje filmy i określenie wstępnego, koniecznego budżetu. Pamiętaj jednak, że ten może się zmienić!

Skontaktuj się z Krótkie Formy - produkcja filmowa, postprodukcja, video marketing

(artykuł sponsorowany)
 
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%