Zamknij

Google Ads - skuteczne narzędzie marketingowe

08:11, 11.10.2023 Artykuł sponsorowany Aktualizacja: 08:11, 11.10.2023
Skomentuj

Reklamy Google Ads — cennik

Wyszukiwarka Google to obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Poprzez optymalizację treści tak, by były lepiej przez nią pozycjonowane, a także wykorzystując system Google Ads, można znaleźć wielu nowych klientów. Sprawdź, ile kosztuje reklama w systemie Google Ads i przekonaj się, że warto na nią postawić.

Reklamy w wyszukiwarce Google — jak działają?

Wyszukiwarka oraz cały serwis reklamowy Google opiera się na systemie Google Ads, wcześniej znanym jako Google AdWords. Pozwala on na publikowanie płatnych reklam w postaci tekstów wyświetlanych w wyszukiwarce, sponsorowanych linków, banerów reklamowych oraz formatów wideo.

Kampania reklamowa prowadzona z pomocą Google Ads zapewnia wiele możliwości. Jedną z nich jest ustawienie dokładnej grupy docelowej. Dzięki temu łatwiej dotrzeć do potencjalnych klientów i nie wydawać funduszy na wyświetlenie reklamy osobom, które nie będą zainteresowane produktami lub usługami.

Wszystkie reklamy Google Ads są ustawiane dla szczególnych słów kluczowych. Dlatego bardzo ważne jest wybranie odpowiedniej frazy, która zapewni największy zasięg reklamy.

Czy korzystanie z sieci reklamowej Google się opłaca?

Zdecydowanie się na reklamę Google Ads jest jak najbardziej opłacalne. Wyszukiwarka Google przy ustalaniu kolejności wyświetlania wyników bierze nie tylko SEO. Oprócz tego wyświetla też treści sponsorowane, które bardzo często zajmują dwie lub nawet trzy pierwsze pozycje na liście. Dlatego kampania Google pozwala na wygenerowanie dużego ruchu na stronie internetowej.

Bardzo korzystnie wypada także cennik kampanii Google Ads. Decydując się na nią masz pełną kontrolę nad budżetem i jesteś w stanie dostosowywać go w zależności od oczekiwanych efektów. Google może pochwalić się bardzo przejrzystymi warunkami, jeśli chodzi o wycenę reklam. Najczęściej koszt kampanii Google Ads wyliczany jest w sposób Cost per click lub cost per view w przypadku reklam wideo. Dlatego koszt reklamy Google zależy od jej efektów. Jeśli kampania nie przyniesie zwiększonego ruchu na stronie, to nie wygeneruje ona wysokich wydatków.

Jakie efekty zapewnia kampania w Google Ads?

Skuteczna kampania Google Ads zapewnia wiele efektów. Przede wszystkim pozwala szybko zwiększyć ruch na stronie, poprawiając statystykę wejść oraz unikalnych użytkowników. Do tego zapewnia bardzo wysoką skuteczność, szczególnie w przypadku sklepów internetowych. Korzystając z kampanii reklamowych, można szybko znaleźć wielu nowych klientów, którzy zdecydują się na produkty lub usługi dostępne na stronie.

To, co jest najważniejsze, to fakt, iż efekty kampanii reklamowej w Google Ads są niezwykle szybkie. Pierwsze wyniki mogą pojawić się już w ciągu kilku dni od rozpoczęcia kampanii. Dlatego jest to dużo szybszy sposób od kompletnego działania związanego z pozycjonowaniem stron. Tam na efekty trzeba czasami czekać nawet i miesiącami. Nie można jednak zapomnieć, że dobre SEO znacząco poprawi efekty kampanii reklamowej w Google Ads, więc nie warto pomijać tego aspektu marketingu internetowego.

Jak zmaksymalizować swoją pozycję w sieci wyszukiwania Google

Kampanię Ads trzeba naprawdę dobrze przemyśleć i zaplanować, by przyniosła jak najlepsze efekty. Do opracowywania strategii kampanii warto podejść z najwyższą dbałością o szczegóły tak, by wykorzystać pełnię możliwości, które zapewnia system Google Ads. Przede wszystkim działania reklamowe nie powinny tylko dotyczyć nowych klientów. Bardzo ważnym aspektem reklamy w Google Ads jest też tak zwany remarketing. Są to działania reklamowe kierowane w kierunku klientów, którzy już odwiedzili Twoją stronę. Dzięki nim łatwiej jest namówić ich na kolejne zakupy lub usługi i tym samym zbudowanie przywiązania do marki.

Poza samym remarketingiem warto też zadbać o odpowiednie kierowanie reklam do nowych klientów. Określenie odpowiedniej grupy docelowej, której sieć wyszukiwania będzie pokazywać materiały sponsorowane może znacząco zmniejszyć koszt reklamy Google Ads, bez spadku przyciągniętych klientów. Warto skorzystać z tego, że internet daje ogromne możliwości w zakresie określenia grupy docelowej tak, by reklamy pokazywały się osobom faktycznie zainteresowanym usługami lub produktami.

Cennik Google Ads

Decydując się na kampanie Google Ads, dla jak najlepszych efektów załóż, że budżet reklamowy to nie tylko koszt wyświetlenia reklamy w Google. Aby zmaksymalizować ruch przekierowany na stronę docelową, warto postawić na usługi profesjonalistów, którzy znają się na prowadzeniu kampanii Google Ads. Dobiorą oni właściwe słowa kluczowe, pomogą w zoptymalizowaniu grupy docelowej, a także zajmą się obsługą całej kampanii.

Obsługę kampanii Google Ads może zapewnić Grupa Tense. Jest to firma specjalizująca się w tym aspekcie marketingu internetowego, której zaufało już wiele znaczących, polskich firm. Więcej informacji an temat kampanii Google Ads znajdziesz pod adresem grupatense.pl/google-ads/. To, ile kosztuje reklama w Google dowiesz się z kolei na stronie grupatense.pl/google-ads/cennik/. Możesz też liczyć tam na darmową wycenę obsługi kampanii w Google Ads.

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%