Od bieżącego sezonu polski przewoźnik oferuje wirtualnego doradcę turystycznego, który umożliwia podróżnym sprawdzenie aktualizowanych co godzinę informacji na temat restrykcji wjazdowych do danego kraju. Przygotowane we współpracy z firmą Sherpa i dostępne na stronie LOT.com narzędzie zawiera również linki do wymaganych formularzy i deklaracji, w tym zdrowotnych.
System pozwala klientom linii lotniczych na wyszukiwanie najbardziej aktualnych informacji dotyczących wjazdu do danego kraju, bezpieczeństwa oraz sytuacji zdrowotnej na miejscu. Co godzinę aktualizuje dane z tysięcy zaufanych źródeł, w tym oficjalnych witryn rządowych, organizacji turystycznych czy utrzymywanych przez Światową Organizację Zdrowia (WHO).
„Klienci potrzebują informacji w czasie rzeczywistym. LOT zawsze szukał optymalnych rozwiązań, mających na celu wygodę klientów, a system opracowany z naszym partnerem Sherpa, to innowacyjne narzędzie, które pomoże naszym pasażerom w odnalezieniu się we wszystkich dynamicznie zmieniających się wymaganiach i przepisach wjazdu i pobytu, jakie w dobie pandemii wprowadzają rządy poszczególnych krajów” - powiedział Michał Fijoł, członek zarządu ds. handlowych w PLL LOT.
LOT.com umożliwia podróżnym dostęp do informacji na temat ograniczeń w podróżowaniu, zasad kwarantanny, warunków wizowych i wiz elektronicznych oraz rozmaitych formularzy i deklaracji zdrowotnych obowiązujących w poszczególnych państwach. System pozwala m.in. na wyszukiwanie miejsc docelowych według poziomów ograniczeń – od braku ograniczeń, poprzez informacje na temat testów na Covid-19 i zasad kwarantanny, aż do zamknięcia granic.
Informacje są personalizowane na podstawie miejsca i daty rozpoczęcia oraz zakończenia podróży. Po wprowadzeniu miejsca docelowego, w wynikach wyszukiwania pojawią się najbardziej aktualne dane i wymagania dotyczące podróży do wybranego kraju. Przewoźnik dostarcza również powiadomienia dotyczące potencjalnych zakłóceń w podróży, najnowsze restrykcje na granicach, czy zmiany wymogów dotyczących testowania czy kwarantanny.
System został skonfigurowany na stronie LOT.com pod adresem https://apply.joinsherpa.com/travel-restrictions?affiliateId=lot&language=pl-PL. Przewoźnik korzysta z interfejsu API, opartego na interaktywnej mapie.
Firma Sherpa jest wiodącym globalnym dostawcą systemów agregujących aktualne wymogi dla branży turystycznej. Współpracują z nią główni dostawcy usług turystycznych w ponad 50 krajach.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Nowe stawki czynszu w zasobie mieszkaniowym Pułtuska
A może urzędnicy TBS wzięliby się do pracy. W wielu budynkach TBS Pułtusk czynsze są zawyżone. Dlatego odpowiednie pisma skierujemy do RPO.
U2
20:53, 2025-07-11
Znamy najlepszą podstawówkę w powiecie!
Chyba to zestawienie jest źle zrobione szkoła w której mieli średnio po 50% z każdego przemiotu jest ostatnia.
analityk
10:46, 2025-07-11
Odprawa Grupy Operacyjnej Powiatowego ZZK
Jak się ćwiczy od 30+ lat to chyba już żaden kryzys nie zaskoczy? Prawda?
prawda?
09:09, 2025-07-11
28-latka w opałach! Policja przejmuje maszyny
Nie, nie, nie. To nie policjanci wspolnie ze skarbówką. To nie policja przejmuje automaty. To KAS prowadzi działania prawne, operacyjne i przejmuje automaty. Policja nie robi z nimi zupelnie nic. Policjanci tam za stojkowych asystentów robią conajwyżej. Dotyczy to dosłownie KAŻDEJ takiej interwencji KAS w Polsce, niezależnie co dziurawiec prasowy napisze czy co chatgpt wymyśli redaktorzynie. Ostatnie automaty Policja w Polsce w ramach własnej inicjatywy bez KAS zatrzymała w 2003 roku.
same błędy
09:01, 2025-07-11