Dawne pola uprawne już niemal całkowicie ustąpiły miejsca dynamicznie rosnącym blokom. Wszystko zaczęło się od osiedla Mickiewicza – inwestycji firmy Zambet, która jako pierwsza zainicjowała przekształcanie tego obszaru w zurbanizowaną przestrzeń mieszkaniową.
Choć Zambet już nie istnieje, jego dzieło kontynuują dwaj lokalni deweloperzy, którzy na przemian realizowali kolejne inwestycje: Osiedle Miłosza, Osiedle Rejtana, a ostatnio Apartamenty Mickiewicza.
To jednak nie koniec. Firma P.H.U. Budomur Sp. z o.o. – jeden z najaktywniejszych deweloperów działających na terenie powiatu pułtuskiego – zapowiada kolejną dużą inwestycję. Bezpośrednio za Apartamentami Mickiewicza, na działce o powierzchni ponad 2,5 hektara, wybudowane zostaną trzy pięciokondygnacyjne budynki mieszkalne.
Nowe bloki zostaną wyposażone w niezbędną infrastrukturę techniczną oraz pełne zagospodarowanie terenu, co oznacza m.in. drogi dojazdowe, chodniki, oświetlenie, parkingi, zieleń, place zabaw i przyłącza mediów. Tym samym osiedlowa zabudowa Pułtuska przesunie się aż pod Fort Lipniki – historyczne miejsce graniczne dla miasta.
Budomur ma na swoim koncie liczne zakończone i rozpoczęte projekty mieszkaniowe, które zmieniają oblicze Pułtuska:
Każda z tych inwestycji przyciąga nowych mieszkańców, zmieniając dotychczasowy krajobraz miasta.
[ZT]28918[/ZT]
obs14:48, 29.05.2025
A może ktoś się weźmie za robotę i zaplanuje nowe ulice na tych osiedlach??? Myślicie że Mickiewicza sobie poradzi z taką ilością wyjazdów z każdego osiedla?
Texas16:49, 29.05.2025
Zabudowa wyprzedziła rozwój infrastruktury drogowej. Developer wygrał nad rozsądkiem i trzymaniem rezerwy pod linię kolejową w korytarzu sieci wysokiego napięcia. Stacja kolejowa w bliskiej odległości gdzie można dojść pieszo z osiedli mieszkaniowych wyrzucona za obwodnicę to absurd. Zamiast oddalić możliwie obwodnicę miasta a linię kolejową możliwie zbiżyć odcina się do niej dostęp ruchliwą szeroką *%#)!& Decyzja podjęta o zabudowie jednej z rozważanych i korzystnych wariantów linii kolejowej jest osiągnieciem, które ogranicza możliwość skorzystania z linii dla mieszkańców. Gratulacje !
Zatroskany12:44, 30.05.2025
Artykuł wygląda jak reklama patodeweloperów. Miasto wydaje zgodę na budowę bloków bez żadnego ładu i składu, bo przez 20 lat nie było w stanie uchwalić planów zagospodarowania w tym kluczowym rozwojowym rejonie. Każdy blok ogrodzony płotem, przed oknami wielki parking, a sieć uliczna tak nędzna i nieprzemyślana, że nikt nawet nie pomyśli o wyruszeniu na miasto inaczej niż samochodem. Miast przyjaznych mieszkańcom nie buduje się wzdłuż łanów podmiejskich pól! Zabudowa wielorodzinna powinna być zwarta i wpisana w logiczną sieć dróg dojazdowych, umożliwiających szybkie dojście do lokalnych centrów usług i handlu. Może kiedyś dotrze to do włodarzy? Szkoda, że budynki, które powstaną w międzyczasie zostaną z nami na długo, a potem planiści będą się głowić jak z tego ulepić sensowną miejską tkankę...
Przedsiębiorco, zapłacisz więcej! Oto nowe stawki
To nie rząd. Obecny prezydent odrzucił ustawę która miała zmniejszyć składki ZUS bo o to właśnie rząd wnioskował
Sun girl
14:46, 2025-05-30
Przedsiębiorco, zapłacisz więcej! Oto nowe stawki
To nie rząd. Obecny prezydent odrzucił ustawę która miała zmniejszyć składki ZUS bo o to właśnie rząd wnioskował !!!
Sunny
14:44, 2025-05-30
CPK szuka wykonawcy terminala. Znamy planowany termin z
Bajeranci. Decyzji środowiskowej brak. Projektu budowlanego nie ma. Pozwolenia na budowę też nie. Za to w debacie Trzaskowski twierdził, że na budowie nawet już wbito pierwszą łopatę. Platforma Oszustów.
Puł Tusk
13:46, 2025-05-30
Mickiewicza się kończy? Nie! Idą dalej aż do Fortu
Artykuł wygląda jak reklama patodeweloperów. Miasto wydaje zgodę na budowę bloków bez żadnego ładu i składu, bo przez 20 lat nie było w stanie uchwalić planów zagospodarowania w tym kluczowym rozwojowym rejonie. Każdy blok ogrodzony płotem, przed oknami wielki parking, a sieć uliczna tak nędzna i nieprzemyślana, że nikt nawet nie pomyśli o wyruszeniu na miasto inaczej niż samochodem. Miast przyjaznych mieszkańcom nie buduje się wzdłuż łanów podmiejskich pól! Zabudowa wielorodzinna powinna być zwarta i wpisana w logiczną sieć dróg dojazdowych, umożliwiających szybkie dojście do lokalnych centrów usług i handlu. Może kiedyś dotrze to do włodarzy? Szkoda, że budynki, które powstaną w międzyczasie zostaną z nami na długo, a potem planiści będą się głowić jak z tego ulepić sensowną miejską tkankę...
Zatroskany
12:44, 2025-05-30
1 0
W punkt. Jak tak dalej pójdzie to stacja kolejowa będzie miała nazwę Lipniki, a nie Pultusk. Mamy przykład już na obwodnicy. Niedbalstwo władz i brak działania zaskutkowało brakiem węzła na obwodnicy z ulicą Mickiewicza. Teraz finansujemy kilka kilometrów drogi żeby się połączyć Mickiewicza z ulica nasielską. Można było przeznaczyć te pieniądze na wybudowanie ronda i łącznic na ulicy Mickiewicza z obwodnica. Ale planowanie to nie jest dobrą stroną naszego urzędu. Jak już kiedyś powiedział jeden lokalny polityk w radiu. Musieliśmy wystawić wspólnego kandydata żeby nie odebrano nam miasta. Brawo niech żyje towarzystwo wzajemnej adoracji.