Obecnie istniejąca droga posiada nawierzchnię z betonu asfaltowego, o szerokości jezdni w rzekroju od 4,7 m a 5,5 m. Brak jest oznakowania poziomego i pionowego, brak wydzielonego chodnika oraz odwodnienia. Na odcinku objętym inwestycją jezdnia posiada liczne uszkodzenia nawierzchni w postaci spękań siatkowych, oberwane pobocza oraz liczne łaty po naprawach nawierzchni. Przewiduje się poszerzenie i wymianę istniejącej konstrukcji jezdni na całym odcinku (ok. 1 km) wraz ze skrzyżowaniami.
W miejscu nowego projektowanego mostu obecnie znajduję się istniejący obiekt mostowy o konstrukcji żelbetowej przeznaczony do rozbiórki.
A nowy most zaprojektowano jako konstrukcje gruntowo – powłokową z blach stalowych karbowanych. Przekrój poprzeczny mostu będzie stanowić jezdnia szerokości 6.0m obwarowana krawężnikiem betonowym15x30cm, światło 12cm. Powstanie chodnik o szerokości 2,15m. Element bezpieczeństwa ruchu będzie stanowić bariera mostowa zamontowana na gzymsie ścian. Dno oraz skarpy rzeki będą wyprofilowane oraz umocnione narzutem kamiennym oraz prefabrykatami betonowymi.
Opis projektowanych zmian w istniejącym zagospodarowaniu terenu:
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu wpu24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz