Zamknij

Bardzo ważny komunikat InPost

17:49, 19.02.2021 J.K Aktualizacja: 20:38, 19.02.2021
Skomentuj

Zespół InPost poinformował, że pomimo chwilowych prac serwisowych w dniach od 20.02.2021 godz. 18:00 do 21.02.2021 godz. 18:00, bez problemu odbierzecie swoje paczki z Paczkomatów, a także zrealizujecie zakupy w sklepach internetowych z dostawą do Paczkomatów i PaczkoPunktów.

Podkreślamy, że prace w żadnym wypadku nie spowodują utrudnień w odbiorze wcześniej zamówionych przesyłek z Paczkomatów. Oznacza to, że przez cały czas będziecie mogli odbierać paczki, które zostały umieszczone w Paczkomatach przed rozpoczęciem prac – zarówno przy pomocy kodu odbioru, kodu QR, jak i przez aplikację mobilną.

Wszystkie działania serwisowe, które podejmujemy, podyktowane są troską o niezawodność naszych systemów informatycznych, a także mają na celu poprawę jakości naszych usług.

Prosimy o zapoznanie się z poniższą listą skutków wspomnianych prac serwisowych.

  • Będzie możliwy odbiór paczek umieszczonych w Paczkomatach przed rozpoczęciem przerwy serwisowej (przy użyciu kodu odbioru lub QR kodu);
  • Będzie możliwy odbiór przesyłki przy użyciu aplikacji mobilnej, z wyjątkiem 30 minutowej przerwy o godzinie 23:00 w dniu 20.02 - w tym czasie aplikacja będzie działać w trybie offline. Użytkownik nie zostanie automatycznie wylogowany i będzie mógł sprawdzić pobrane wcześniej dane takie jak QR kod czy kod odbioru. Po odebraniu przesyłki status będzie nadal widoczny jako „gotowa do odbioru”. Status zaktualizuje się na „przesyłka odebrana” po ponownym uruchomieniu systemu. Przy próbie ponownego otwarcia skrytki Klient otrzyma komunikat o braku możliwości odnalezienia przesyłki;
  • Będzie możliwe realizowanie zakupów w sklepach internetowych
  • Termin ważności etykiet zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
  • Termin ważności odbioru dla paczek umieszczonych w Paczkomacie zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
  • Termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
  • Będzie realizowana (według specjalnego harmonogramu) usługa Paczka w Weekend;

Nie będzie możliwości

  • tworzenia przesyłek paczkomatowych dla Paczkomatów i Punktów Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt);
  • Nie będzie możliwości umieszczenia paczek w Paczkomacie w trakcie przerwy serwisowej;
  • Nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania;
  • Nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty;
  • Nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail do Klientów/Odbiorców, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
  • W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www i na innych platformach, takich jak: aplikacja mobilna InPost Mobile. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
  • Nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach;
  • Nie będzie możliwości przekierowania przesyłek kurierskich;
  • W trakcie okna serwisowego nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PaczkoPunktach;
  • Nie będzie działać usługa eUrząd;
  • Nie będzie działać usługa Lodówkomaty;
  • Nie będzie dostępna infolinia InPost;
  • Nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;

Wystąpi 15 minutowa przerwa w działaniu inpost.pl/ Szybkiezwroty.pl / SzybkieNadania.pl w przedziale czasowym 23:00 – 23:30 (sobota, 20.02).

Raz jeszcze zaznaczamy, że terminy odbiorów paczek umieszczonych w Paczkomacie, ważności etykiet oraz kodów zwrotu zostaną wydłużone o czas trwania prac serwisowych.

(J.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%