Zamknij
WAŻNE

Dodaj komentarz

Bezradnie rozkładamy ręce. Ale dlaczego tak się dzieje?

. 09:16, 25.09.2022 Aktualizacja: 09:28, 25.09.2022
8 Zakorkowany Pułtusk Zakorkowany Pułtusk

Zakończona przebudowa ronda prezydenta Lecha Kaczyńskiego na drodze krajowej 61 w Pułtusku miała m.in. poprawić płynność ruchu w mieście.

Taki sam cel miała też - przed kilkom laty - przebudowa ulic Daszyńskiego czy Kościuszki.

Dziś jednak coraz trudniej zrozumieć kierowcom, co dzieje się z przejazdem przez Pułtusk.

Badania GDDKiA wykazały, że w Pułtusku największe natężenie ruchu odnotowano w punkcie pomiarowym w Alei Wojska Polskiego. Tu w ciągu doby przejeżdżało średnio ponad 21 tysięcy pojazdów! Drugim miejscem o największej przejezdności okazało się Kleszewo (prawie 15 tysięcy pojazdów) oraz ulica Nasielska – 13,7 tys. pojazdów.  Średnia krajowa to 13574 pojazdy na dobę na tzw. zamiejskiej sieci dróg krajowych.

Niemal codziennie, i to bez względu na porę dnia, przejazd ulicami Daszyńskiego, 3 Maja i Kościuszki zajmuje nam coraz więcej czasu.

Dlaczego tak się dzieje?

Czy to wina złej - jednak - organizacji ruchu w mieście?

Czy może "wina" przejść dla pieszych, które w obecnych normach prawnych korkują nam ulice?

A może nadmiar samochodów ciężarowych przejeżdżających przez miasto?

Zapytam Was: dlaczego tak się dzieje? Jakie macie zdanie w tej tajemniczej sprawie?

Czy nowa inwestycja, obwodniczka miejska, rozwikła ten problem?

[ZT]11214[/ZT]

Czy dopiero prawdziwa obwodnica Pułtuska pozwoli nam normalnie funkcjonować?

Zakorkowany PułtuskZakorkowany Pułtusk

Zakorkowany Pułtusk

Zakorkowany Pułtusk

 

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (8)

WYRÓŻNIONE KOMENTARZE

Pozostałe komentarze

gejgej

2 4

To poproszę te wyniki badań GDDKIA, albo najlepiej surowe dane jeszcze z pomiarów na dk61 w mieście i trasy wyszkowskiej. Wtedy się mogę wypowiedzieć.
Jeśli obwodnica nie jest wydmuszką, to wspomniane modernizacje były zbędnym wydatkiem

20:50, 25.09.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ronaldoronaldo

2 0

Cała 61 w ramach naszego powiatu, jednopasmowka, jest niebezpieczna, wąska, ogranicza komunikację ze światem i oferuje kiepską jazdy kulturę ze względu na powiększająca się zabudowę jednorodzinna, usługowa np kopalnie wzdłuż. Jest gorsza niż trasa na Marki. W wielu miejscach powinny być pasy rozpędu. Lepiej jakby na całej długości był dodatkowy pas np. Oozmiennym kierunku ruchu. Najlepiej 2 pasy. Wtedy kolejka zbędna.

21:00, 25.09.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacoJaco

5 0

Najlepsze są te szerokie i ciemne przejścia dla pieszych,normalnie cud,miód i orzeszki?Kolejne cudo to zjazd z ronda w kierunku Wawy...wyprofilowany tak,że nic w lusterku nie widać,brawa dla projektanta.

23:05, 25.09.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

gajowygajowy

2 1

Mało ścieżek rowerowych, brak parkingów rowerowych: na rynku, przy Vendo Park, przy Biedronkach itd.

11:49, 26.09.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierowcaKierowca

1 0

Rondo rozładowało jedynie ruch z . A projektant to powinien dostać solidne baty za projekt tego ronda za ten śmieszny oes który idzie z Daszynskiego w stronę warszawy. Rondo nie było jeszcze oddane do użytku a już po prawej stronie ze trzy razy były przewrócone krawężniki bo tiry się tam nie mieszczą.

12:34, 26.09.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SuziSuzi

1 0

zdecydowanie powodem korków w okolicach świateł są przejscia dla pieszych warto też przypomnieć kierowcom, że przejście z wysepką to dwa oddzielne przejścia i nie ma potrzeby zatrzymywania się samochodów jadących w dwóch różnych kierónkach.

16:43, 27.09.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%