Ekipa to grupa youtuberów, której liderem jest Karol Wiśniewski „Friz”, towarzyszy mu „Wersow” - a Weronika Sowa. Są bardzo popularni wśród młodych widzów i wydaje się, że skutecznie prowadzą biznes wykorzystując swoją sławę.
Friz i Wersow tworzą filmy wideo publikowane w portalu Youtube. Do marca 2021 roku kanał Ekipy zdobył ponad jeden i ćwierć miliona subskrybentów oraz ponad 110 milionów wyświetleń. Swój osobny kanał prowadzi także Weronika. Treści Friza i Wersow są także hitem oglądalności w portalu Instagram.
Kilka tygodni temu Ekipa zaprezentowała lody sorbetowe sygnowane swoim logo. Okazało się, że młodzi fani youtuberów poszukują tych lodów, które nie były dotychczas powszechnie dostępne w sklepach. Nawet opakowania z lodów Ekipy trafiają do sprzedaży w Internecie i osiągają absurdalnie wysokie ceny.
Lody od Ekipy trafiły do sklepów pod koniec marca i z miejsca stały się swego rodzaju fenomenem. Młodzi konsumenci wykupywali je hurtowo, a sklepy nie mogły liczyć na szybką dostawę kolejnej partii – brakowało ich bowiem wszędzie. Wszystko dzięki silnej promocji i gigantycznym zasięgom, które twórcy generują w mediach społecznościowych. Koral już zapowiedział zwiększenie mocy produkcyjnych, aby w kolejnych tygodniach sezonu lodowego móc sprostać gigantycznemu popytowi. Mają one trafić zarówno do kanału nowoczesnego, jak i tradycyjnego.
Teraz rekordy popularności w sieci bije wideo nagrane w markecie Lidl, gdzie doszło do małej „bitwy” o lody Ekipy, gdy te pojawiły się w sklepie.
Na portalach społecznościowych, trwa wymiana informacji "gdzie je można kupić". Pojawiają się też pierwsze opinie: "nic nadzwyczajnego", "sorbet, jak sorbet" czy "tylko opakowanie jest Ekipy"... O lody (truskawkowe i cytrynowe) można pytać przede wszystkim w marketach Lidl i Biedronka.
Eksperci wskazują, że tak duże zainteresowanie lodami może być też umiejętnie inspirowane przez samą Ekipę, która jako legalna firma wkracza na giełdę. Kapitał zakładowy przedsiębiorstwa w 2021 roku wynosił ponad 1 milion złotych. Ekipa posiada również swoją markę z odzieżą i gadżetami – EkipaToNosi. Przedsiębiorstwo zostało zarejestrowane 11 grudnia 2020 roku.
Janina19:54, 27.04.2021
Społeczeństwo *%#)!&
UrszulaJ19:55, 27.04.2021
Polecam rodzicom zainteresować się filmikami na yt ,,Ekipy” większość pewnie nie zdaje sobie sprawy co oglądają własne dzieci, filmiki do najmądrzejszych nie należą...
NeverGoFullRetard20:39, 27.04.2021
Idiokracja
Lodziarz07:56, 28.04.2021
Świat idiocieje :(
Juliusz10:13, 28.04.2021
Inwazja tępogłowych nadal trwa...
Andrzej 17:00, 30.04.2021
Jak Ekipa wsiądzie na skuter to wszystkie skutery wykupią. Póki euforia nie opadnie. Umieją się sprzedać.
Tak zmieni się opieka kardiologiczna. Sprawdź, co zyska
Farmazony dla tepogloych lemingów Gdzie się podziały pieniądze Polaków?!
Złoty Rydwan
01:16, 2025-06-06
Obwodnica rośnie, a lokalne firmy kwitną
Budowa spowonila i nie wiadomo czy kiedykolwiek się zakończy
Złoty Rydwan
01:06, 2025-06-06
Obwodnica rośnie, a lokalne firmy kwitną
A to kolega się teraz obudził? Radni i władze chcieli obwodnicy jak najdalej od miasta co dałoby jeszcze gorsze efekty. Wtedy mało kto protestował. No ale jak wypowiadają się ludzie co mają małe pojęcie to taki jest efekt. Miasto Pułtusk nie potrzebowało obwodnicy tylko dwóch pasów do serocka. Obwodnica pułtuska jest w interesie makowa i ostrołęki. Życzę w kolejnych wyborach głosowania na nauczycieli wf lub kelnerów.
Do Bartek
22:56, 2025-06-05
Pułtusk nad Narwią zyska nową atrakcję
Po co tyle narzekania świetny pomysł Pułtusk ma możliwości jak rzadko które miasto na Mazowszu tylko pozazdrościć i działać Byłem dzisiaj w Pułtusku przy kanałach bardzo mi się podobało.Pozdrawiam żeglarzy i mieszkańców.
Waldemar z Wyszkowa.
20:15, 2025-06-05
0 0
Tzn o czym one są?