Podczas gdy inne firmy korzystają z komunikacji mobilnej lub nawet analogowej, która wcale nie odpowiada potrzebom nowoczesnego biznesu, możesz zdobyć przewagę konkurencyjną, wybierając telefonię IP. Gwarantuje ona czysty dźwięk i niezawodność. Posiada także wiele ustawień, które można elastycznie dostosować do procesów roboczych. Istnieje nawet telefonia ze sztuczną inteligencją, która błyskawicznie transkrybuje rozmowy, zamieniając głos w tekst, oraz przeprowadza analizę, rozmów.
Telefonia IP to środek komunikacji idealnie odpowiadający na potrzeby biznesu. Wirtualna telefonia zapewnia wygodną komunikację z klientami, partnerami, pracownikami firm.
Bogaty zestaw funkcji telefonii IP pozwala dostosować komunikację do konkretnych procesów. Na przykład można wdrożyć integrację z CRM i automatyzację rutynowych działań związanych z przetwarzaniem zgłoszeń. Lub wykorzystać narzędzia do analizy połączeń w celu poprawy obsługi klientów.
Dzięki wirtualnej telefonii Twój biznes zawsze pozostaje dostępny i nie traci klientów.
Wirtualne numery używane do tego typu komunikacji są wielokanałowe, co oznacza, że na te numery może jednocześnie dzwonić wiele osób. Jeśli ktoś zadzwoni w dzień wolny od pracy lub poza godzinami pracy, można skierować połączenie na numer zapasowy lub podłączyć automatyczną sekretarkę.
Odbieranie i wykonywanie połączeń możliwe jest jednym kliknięciem – dzięki specjalnemu oprogramowaniu. Uproszcza to proces i zmniejsza straty czasu.
Wykorzystanie wirtualnej telefonii pozwala pracować wszędzie, gdzie jest dostęp do internetu. Twoi pracownicy nie są przywiązani do biura ― nawet jeśli pracują w różnych zakątkach świata, będzie im wygodnie komunikować się między sobą, doradzać klientom i uzgadniać sprawy z partnerami.
Podłącz wirtualne numery różnych krajów i operatorów mobilnych, aby odbierać i wykonywać połączenia międzynarodowe. Możesz stworzyć zdalne centrum obsługi klienta lub rozdzielić pracę między działami.
Połączenie wirtualnej telefonii pozwala ocenić wydajność obsługi połączeń przez pracowników, co z kolei zwiększa zadowolenie klientów i zyski.
Optymalizacja procesów zmniejszy czas poświęcony przez menedżerów na powtarzalne zadania. Ustawienie zasad routingu połączeń pomoże dokładnie i na czas przetwarzać wszystkie zgłoszenia, nie przegapiać połączeń, nie irytować klientów długim oczekiwaniem. Analiza nagrań rozmów, transkrypcja głosu na tekst pomoże kierownikom kontrolować pracę podwładnych, co przyczyni się do poprawy obsługi klientów.
Przyspiesz rozwój biznesu dzięki najnowszym osiągnięciom w dziedzinie komunikacji, takim jak telefonia IP ze sztuczną inteligencją. To narzędzie, oprócz wyżej wymienionych możliwości, ma dodatkowe zalety:
Dzięki wprowadzeniu do telefonii AI, Twoi specjaliści będą pracować produktywnie i szybko, a Ty wzmocnisz konkurencyjność firmy.
Telefonia IP to wielofunkcyjne i elastyczne narzędzie, dzięki któremu biznes osiągnie przewagi konkurencyjne. Ten środek komunikacji udoskonali procesy robocze, uczyni menedżerów bardziej produktywnymi, poprawi doświadczenie klientów, pomoże rozwijać biznes.