Droga ekspresowa S50 to duża obwodnica Warszawy, która ma wyprowadzić ruch poza granice miasta stołecznego.
W jej północnym przebiegu zaplanowano przebieg przez południowe tereny gmin Zatory i Pokrzywnica.
Drogowcy z GDDKiA właśnie wdrożyli postępowanie przetargowe na opracowanie możliwych wariantów przebiegu oraz dokumentacji potrzebnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

Obecne warianty Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej to jedynie osie korytarzy wskazane podczas opracowania Studium korytarzowego.
Korytarze dla danego wariantu mają po ok. 5 km szerokości, z dodatkowymi poszerzeniami w miejscach wymagających szerszych analiz. Docelowo pod przyszłą budowę drogi na odcinku szlakowym potrzebny będzie pas o szerokości ok. 100 m.
W II połowie grudnia 2021 drogowcy ogłosili postępowania przetargowe na opracowanie Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego wraz uzyskaniem decyzji środowiskowej - na razie - dla dwóch odcinków Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej po zachodniej stronie Warszawy.
Studium korytarzowe jest pierwszym elementem dokumentacji projektowej i służy wstępnej ocenie zasadności budowy drogi i pozwala podjąć decyzję o prowadzeniu dalszych prac.
Darek12:54, 13.01.2022
A gdy powstanie to co kilometr waga inspekcji,kary,mandaty,nieoznakowane radiowozy.Zamiast budowac drogi,u Nas dokupuje sie,ba nawet zbroi na potege wszelkiej masci sluzby.Za chwilke sluzba lesna bedzie sie domagac wydruku z tacho,chociaz byle kraweznik niewie nawet jak go rozczytac.Za mandaty nalozone przez rok,powinnismy miec doskonale utrzymane drogi,a ledwie wystarczy na kawalek zwirowki na plebanie.
Andrzej 13:22, 13.01.2022
Za dużo kradną. To nie Unia. U nas zapłacimy składkę zdrowotną 9 % tylko że bynajmniej na Służbę Zdrowia to nie pójdzie. Tylko do kieszeni złodziei.
Pozostałe komentarze
monter11:49, 13.01.2022
Do drogi S50 na wschód długi czas zanim powstanie. Podobnie ma się sprawa z częścią zachodnią i dalej na południe. Procedury a potem finansowanie... Problem jest z poszerzeniem A2 Warszawa-Łódź, tu GDDKIA ogłosiła konsultacje. Czyli wszystko się wydłuża. 15 lat to optymistyczna data realizacji tej trasy.
robson16:51, 13.01.2022
Po co drogi jak unijne oszołomy chcą ograniczyć transport indywidualny, zakazać samochodów.
No chyba tylko w celach przemarszu wojsk.
Maciek12:15, 14.01.2022
Obwodnice Pultuska zobaczymy jak świnia niebo.
Cywil13:17, 14.01.2022
Właśnie o to chodzi, żeby nie zbudować, tylko o tym rozmawiać. Bo nie było by tematu na następną kampanię wyborczą.
Hffffh22:17, 21.01.2022
Fhhh
Jeźdźcy HULAJNÓG
Ostatnio ciekawy widok po zmroku.Trzech małoletnich wybrało się do babci(znam rodziców tych dzieci)ale podziwiam jak można puścić dzieci bez odblasków,na tak ruchliwe skrzyżowanie w Bartodziejach w godzinach po zmroku.Te dzieciaki się plątały między samochodami,nie mając kompletnie pojęcia jak bezpiecznie się poruszać.Gratuluje odwagi rodzicom.
Jacek
09:14, 2025-11-26
Czy autobus Pułtusk–Ciechanów wyruszy na trasę?
Te podłączenie jest potrzebne. Jeździmy do Warszawy do rodzin i załatwiać swoje sprawy. Nasz Ośrodek Zdrowia w Gołyminie Ośrodku podlega pod Gajda med w Pułtusku więc jeździmy do lekarzy nie tylko do Pułtuska ale i do Makowa,Warszawy czy do Ciechanowa. Dziękuję za przybliżenie i zainteresowanie się tym tematem.
Jerzy 114
07:32, 2025-11-26
Ogromny żuraw w Pułtusku
Jv mh
Igc7tc
19:48, 2025-11-25
Nowa linia Pułtusk–Zegrze coraz bliżej realizacji
Tylko kolejka z Pułtuska do Warszawy, trasa z przesiadka to pomyłka, tylko kolejka do Warszawy!!! Próbujecie zakończyć batalię o kolejkę proponując trasę autobusową kolejkowa? Weźcie się do roboty i zacznijcie pracować nad kolejką który obiecywaliście tyle czasu i tyle czasu zmarnowane. Urzędasy weźcie się do roboty!
Edek
16:41, 2025-11-25