Droga ekspresowa S50 to duża obwodnica Warszawy, która ma wyprowadzić ruch poza granice miasta stołecznego.
W jej północnym przebiegu zaplanowano przebieg przez południowe tereny gmin Zatory i Pokrzywnica.
Drogowcy z GDDKiA właśnie wdrożyli postępowanie przetargowe na opracowanie możliwych wariantów przebiegu oraz dokumentacji potrzebnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Obecne warianty Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej to jedynie osie korytarzy wskazane podczas opracowania Studium korytarzowego.
Korytarze dla danego wariantu mają po ok. 5 km szerokości, z dodatkowymi poszerzeniami w miejscach wymagających szerszych analiz. Docelowo pod przyszłą budowę drogi na odcinku szlakowym potrzebny będzie pas o szerokości ok. 100 m.
W II połowie grudnia 2021 drogowcy ogłosili postępowania przetargowe na opracowanie Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego wraz uzyskaniem decyzji środowiskowej - na razie - dla dwóch odcinków Obwodnicy Aglomeracji Warszawskiej po zachodniej stronie Warszawy.
Studium korytarzowe jest pierwszym elementem dokumentacji projektowej i służy wstępnej ocenie zasadności budowy drogi i pozwala podjąć decyzję o prowadzeniu dalszych prac.
Darek12:54, 13.01.2022
A gdy powstanie to co kilometr waga inspekcji,kary,mandaty,nieoznakowane radiowozy.Zamiast budowac drogi,u Nas dokupuje sie,ba nawet zbroi na potege wszelkiej masci sluzby.Za chwilke sluzba lesna bedzie sie domagac wydruku z tacho,chociaz byle kraweznik niewie nawet jak go rozczytac.Za mandaty nalozone przez rok,powinnismy miec doskonale utrzymane drogi,a ledwie wystarczy na kawalek zwirowki na plebanie.
Andrzej 13:22, 13.01.2022
Za dużo kradną. To nie Unia. U nas zapłacimy składkę zdrowotną 9 % tylko że bynajmniej na Służbę Zdrowia to nie pójdzie. Tylko do kieszeni złodziei.
Pozostałe komentarze
monter11:49, 13.01.2022
Do drogi S50 na wschód długi czas zanim powstanie. Podobnie ma się sprawa z częścią zachodnią i dalej na południe. Procedury a potem finansowanie... Problem jest z poszerzeniem A2 Warszawa-Łódź, tu GDDKIA ogłosiła konsultacje. Czyli wszystko się wydłuża. 15 lat to optymistyczna data realizacji tej trasy.
robson16:51, 13.01.2022
Po co drogi jak unijne oszołomy chcą ograniczyć transport indywidualny, zakazać samochodów.
No chyba tylko w celach przemarszu wojsk.
Maciek12:15, 14.01.2022
Obwodnice Pultuska zobaczymy jak świnia niebo.
Cywil13:17, 14.01.2022
Właśnie o to chodzi, żeby nie zbudować, tylko o tym rozmawiać. Bo nie było by tematu na następną kampanię wyborczą.
Hffffh22:17, 21.01.2022
Fhhh
Pułtusk musi być czujny!
Gdy zawyje syrena to mam zatankowane auto,tylko czeka,żeby uciekać z tego grajdołu.Miernoty polityczne, nieuki rozdają na prawo i lewo,a z nas wyciskają każdą złotówkę i jeszcze gadają,że jesteśmy sługami Ukraińców!?Nie jestem niczyim sługa,nie będę niczego bronił,moje dzieci także!Każdy komu życie mile,tankuj auto i uciekaj,bo będziemy tylko mięsem armatnim,a dzicz z Wiejskiej będzie się śmiać.
Piotr
11:34, 2025-09-15
Pułtusk musi być czujny!
Straszenie narodu to teraz taka forma zarządzania masami. Kilka lat temu przestraszyli naród Covidem, co to nietoperze przyniosły. Putler zakończył epidemię, ale teraz jest nowy straszak - styropianowe drony sklejone srebrną taśmą - bo ruskie nie mają już kleju i śrubek - polegają tylko na chińskiej taśmie. Ludzie - bójta się, skoro już Boga się nie boicie, to bójta się Putlera. Przyjdzie i zabierze wam wszystkie zabawki.
Tak nawiasem...
16:38, 2025-09-14
Czy w Pułtusku zabraknie mieszkań?
Pułtusk to miasto emerytów. Urząd Statystyczny planuje przeniesienie emerytów z Ukrainy, Somalii i Afganistanu do Pułtuska? Skąd inaczej wzięliby te 8 tysięcy nowych mieszkańców?
Tak nawiasem...
15:50, 2025-09-14
Wielka niespodzianka w rozkładzie PKP
A do Pułtuska nawet zwykłej kolejki podmiejskiej nie ma....
Złoty Rydwan
09:07, 2025-09-14