Zamknij

Informacja dot. zmian w organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich

08:21, 22.11.2021 . Aktualizacja: 08:21, 22.11.2021
Skomentuj

W związku z objęciem pracowników Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Pułtusku kwarantanną, w okresie 22 – 26  listopada 2021 r. obsługa Klientów w sprawach dowodów osobistych i ewidencji ludności będzie odbywała się w ograniczonym zakresie.

Zostają odwołane wszystkie planowane w tym terminie wizyty oraz bezpośrednia obsługa Klienta.

Wnioski, formularze, pisma można nadal przesyłać elektronicznie (e-PUAP) lub składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Pułtusku. Będą one rozpatrzone, zgodnie z kolejnością wpływu, po ustaniu przyczyny zmian w organizacji pracy Wydziału. 

Złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego jest możliwe w każdym urzędzie gminy na terenie kraju, bez względu na miejsce zamieszkania wnioskodawcy.

Przepraszamy za utrudnienia.

Wydział Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Pułtusku

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%